[multilanguage_switcher]

Знову ж, цього тижня в центрі уваги каналів, які спеціалізуються на розповсюдженні дезінформації, є Україна. Проросійські ЗМІ продовжували повторювати вже заїжджені фрази на кшталт «фашистський переворот» та «нелегітимний уряд» і т.д. у популярному телевізійному шоу «Время покажет». Вони знову запустили неправдиву історію, яку вже повторюють близько двох років, про те, що Польща нібито прагне захопити окремі території Західної України. Однак, Польща, очевидно, намагається ускладнити процес “анексії”, так як одночасно із цим будує стіну на кордоні з Україною, щоб захиститися від українських мігрантів. Про це йдеться у статті, опублікованій на офіційному сайті телерадіокомпанії Міністерства оборони РФ – “Звезда”.

Словацькі інформаційні агенції, журналісти яких не знають, чиї танки знаходяться на чиїй території, повідомляють нас про українську агресію проти Росії. У схожому стилі, ЗМІ Чехії опублікували статтю про підготовку України до війни, через що Владімір Путін закликав провести конференцію з питань безпеки. І тут, знову-таки, журналісти, мабуть, не знають про  тисячі російських солдат, які чекають, коли їх буде передислоковано на українському кордоні.

Окрім того, що проросійські канали описують Україну як державу, котра нестерпно пране крові, вони також заявляють, що нею керують ззовні. В одному з дезінформуючих ЗМІ йдеться про те, що Джордж Сорос роздає накази, які закони потрібно приймати, а які — ні. Згідно з даними, які надають чеські інформаційні ресурси, саме ЦРУ змусило українську владу “загострити конфлікт з Росією”. У згаданій раніше словацькій статті, події в Україні скоординовані “міжнародною змовою”. Інші російські засоби масової інформації повідомляють, що Захід вирішив розграбувати Україну.

                                              

Довгоочікувана кампанія для “ДНР”

 

         Україна отримала значну порцію дезінформації від одного чеського інформаційного ресурсу – “Parlamentní Listy”, на веб-сайті якого було розміщено інтервʼю з колишнім інформатором Чехословацької комуністичної таємної поліції. “Аналітик” повторює всю кремлівську пропаганду в одному інтервʼю: і про “антинародних фашистських” олігархів, які керують Україною, і про агресію НАТО проти Росії, міграційну кризу, спровоковану США, які також організували переворот у Туреччині і т.д…

         Цей самий сайт опублікував “звіт” із Західної України. Стаття не має жодних ознак того, що її автор насправді побував у цій державі, натомість, він повторює вже відому нам історію про Україну, переповнену фашистами. У цій статті навіть ідеться про те, що український тризуб — це бандерівський символ (хоча цей символ зʼявився за тисячу років до народження Степана Бандери).

Антиукраїнська кампанія розпочалася тоді ж, коли і чеські крайні праві екстремісти відкрили  представницький центр незаконної “Донецької Народної Республіки” в Чеській Республіці. Незважаючи на чітку заяву Міністра закордонних справ Чехії про те, що ДНР не може мати свого консульського центру в Чеській Республіці, оскільки не є державою, проросійські ЗМІ вже святкували відкриття “першого офіційного представництва ДНР у Європі”.

Оригінальний текст : http://us11.campaign-archive1.com/?u=cd23226ada1699a77000eb60b&id=52bc6f7a23&e=6be6445564