[multilanguage_switcher]

У НАТО звинувачують Росію в ескалації кампанії з дезінформації після анексії українського півострова Крим у 2014 році. Речник альянсу у суботу заявила, що російські інтернет-видання такі як Спутнік та RT  публікують завідомо неправдиву інформацію.

Високопосадовці НАТО та ЄС занепокоєні збільшенням випадків поширення дезінформації російськими ЗМІ, повідомляє  REUTERS .

Оборонний альянс з 28 демократичних держав задокументував більше двох десятків випадків брехні зі сторони російських ЗМІ за останні два роки, серед яких є інтерв’ю, відеоматеріали, перехоплені розмови та фотоматеріали.

«НАТО відмічає вражаюче зростання російської пропаганди та дезінформації з 2014 року, моменту анексії Криму» – повідомляє речник НАТО , Оана Лунгеску.

Вона також розповіла про веб-сайт, запроваджений НАТО, який «зібрав 32 міфи про НАТО, які систематично використовуються Спутнік та RT, а також низкою інших підконтрольних владі РФ ЗМІ».

Лунгеску повідомила, що найбільш розповсюдженою стала дезінформація, що з’явилася на початку цього місяця на сайті новин life.ru. Редакція сайту оприлюднила сфабрикований запис розмови Генсека НАТО, Йенса Столтенберга з російським пародистом, який вдавав з себе Президента України, Петра Порошенко.

«Такої розмови ніколи не було і це кричущий приклад дезінформації» – заявила Оана.

Кремль, уряд РФ, Спутнік, RT та Life відмовились коментувати ситуацію.

Російська влада у минулому вже отримувала звинувачення щодо втручання у внутрішні справи інших держав, які потім активно заперечувала.

Російськи ЗМІ, виступаючи рупором Кремля, роблять те саме.

При цьому, вони заперечують свою підконтрольністьвладі РФ і кажуть, що просто представляють альтернативну точку зору, яку ігнорують західні ЗМІ.

Лунгеску навела ще один приклад дезінформації російськими ЗМІ, коли у липні минулого року Спутнік ТВ, RT та Life опублікували новини про пожежу на базі НАТО у місті Ізмір (прим.ред. – Туреччина), назвавши її навмисним саботажем турецької сторони після невдалого військового перевороту в країні.

«Ми зв’язалися зі Спутнік ТВ, RT та Life, щоб внести корективи у надану ними інформацію, а саме про те, що пожежа відбулася в лісах, за декілька кілометрів від бази НАТО і не має до неї жодного відношення». 

 

Посилання на оригінальне джерело : http://www.reuters.com/article/us-ukraine-crisis-russia-media-idUSKBN15Q0MG?feedType=RSS&feedName=topNews&utm_source=twitter&utm_medium=Social